Zavod VOZIM je z iniciativo Heroji furajo v pižamah ponovno zablestel – na mednarodnih medijskih nagradah na področju varnost ISMA 2020 (International Safety Media Awards) si je za medijsko kampanjo Koledar Golih resnic prislužil bronasto priznanje in veliko prepoznavo mednarodne javnosti. Kampanja je bila ustvarjena v 3. sezoni iniciative Heroji furaj v pižamah skupaj s partnerji Toyota Slovenija, zavarovalnico Generali in agencijo Luna\TBWA.

Mednarodne medijske nagrade za področje varnosti ISMA 2020 (International Safety Media Awards) prepoznavajo visokokakovostne medijske kampanje po vsem svetu in nudijo strokovnjakom za promocijo varnosti in preprečevanje poškodb največjo priložnost, da predstavijo svoje medijske produkte oz. kampanje. Žirija, ki jo sestavljajo priznani strokovnjaki iz področij za preprečevanja poškodb in medijev, upošteva kakovost produkcije, jasnost sporočil, inovativnost in kreativnost ter metode evalvacije in njene rezultate.

Prve ISMA nagrade so bile podeljene leta 2006 v Durbanu v Južni Afriki. Od takrat dalje so mednarodni sodniki vsaki dve leti, ko podeljujejo nagrade, podali priznanje več organizacijam, ki promovirajo oz. se zavzemajo za varnost v javnosti na različnih področjih – varnost v prometu, vožnja pod vplivom psihoaktivnih substanc, splošna varnost in varnost skupnosti, varnost vode, šport in fizična aktivnost, gradbena varnost, varstvo zdravja, preprečevanje utopitev, varnost otrok.

Podeljeno bronasto priznanje Zavodu VOZIM za kampanjo Koledar Golih resnic, ki jo je agencija Luna \TBWA odlično zasnovala za 3. sezono iniciative Heroji furajo v pižamah, je sploh prvo podeljeno slovenski organizaciji.

Mednarodna žirija je prepoznala prizadevanja, ki so si ga v Zavodu VOZIM zadali s provokativnim naslovom in teaserjem 3. sezone Herojev, ki furajo v pižamah: Ali so ženske res boljše voznice kot moški? Prepričal jih je način, kako so provokacijo nadgradili obrnili s sporočilom, da je vsak voznik dober, ne glede na spol ali starost, če je le varen. V sodelovanju z znanimi Slovenkami so v Zavodu vozim ustvarili Koledar Gole resnice z namenom, da prav vsak dan opominja na dragocenost življenja, ki ga lahko prehitro ogrozijo nespametne odločitve – sploh pa vožnja pod vplivom alkohola. S koledarjem so aktivirali kar 51 občinskih svetov za preventivo in varnost ter po celi Sloveniji razdelili kar 2.500 koledarjev, ki so jih obesili v gostinskih lokalih, frizerjih in avtomehaničnih delavnicah.

Iniciativa Zavoda VOZIM, zavarovalnice Generali, Toyote Slovenija in agencije Luna \TBWA je mednarodno nagrajen model, ki v lokalnem okolju povezuje vse ključne deležnike; mlade, starše, učitelje, odločevalce in strokovnjake, da skupaj pridejo do konkretnih rešitev za preprečevanje voženj pod vplivom alkohola.

Do sedaj smo celosten pristop Heroji furajo v pižamah izvedli v:
- 10 občinah
- Dosegli 14.536 mladih
- Izvedli 700 prevozov
- Dosegli 640+ objav v medijih
- Izvedli 5 interaktivnih motivacijskih delavnic z ambasadorji sezone 2020 – vplivnimi mladimi športniki in pevko


Celosten in učinkovit model Heroji furajo v pižamah, sofinanciran s strani Ministrstva za zdravje in Javne agencije RS za varnost prometa, je prepoznala tudi Evropska komisija in ga v 2018 nagradila z nagrado »Excellence in Road Safety«, v 2019 pa mu dodelila še prestižno nagrado »Jacques Barrot Grand Prize« za najboljši projekt v Evropi na področju prometne varnosti v zadnjih štirih letih.