V projektu Pasavček so sodelovali otroci stari 4–6 let pod vodstvom ga. Kampuš in ga. Lipovšek. K sodelovanju pa so povabili policista g. Arzenška
Kaj so počeli v skupini:
Ob fotografiji in s pomočjo pesmice so otroci spoznali Pasavčka. Otrokom je bil razložen pomen projekta Pasavček in pomen otroških varnostnih sedežev ter pripenjanja v avtu.
Ustvarili so plakat o prometu (po metodi KWL tabele), ki so ga dopolnili z narisanimi prometnimi znaki.
Slika 1: KWL tabela o prometu
Likovno so upodabljali Pasavčka ter svoje najljubše vozilo.
Slika 2 Likovna razstava - Moje najljubše vozilo
Vsakodnevno so izpolnili plakat, pri katerem so spremljali, kako prihajajo v vrtec in ali so v avto sedežih tudi pripeti.
Prebirali so zgodbe, ki so bile v povezavi s prometom (Rožnati avtobus, Dedkovo kolo), prepevali so znane pesmi o prometu, se igrali duplo železnico, avtocesto, oponašali so vozila, risali so gibanje vozil, opazovali in spoznali so oblike prometnih znakov. S pomočjo pobarvanke Varno na poti v šolo in domov smo bili priča situacijam, ki jih v vasi ni in se tudi nekaj novega naučili (semaforji, prečkanje železniškega prometa…). Na izletu so postali aktivni udeleženci v prometu – kot pešci.
Iz duplo kock, lego kock in bimo kock smo sestavljali prevozna sredstva.
Slika 3: Izdelava vozil iz Bimo kock
Na sprehodih so opazovali prometne znake in se z otroki pogovarjali o pomenu le teh, hkrati pa so otroci sami opazovali promet in skupino varno vodili po cesti in čez prehode za pešce. Seveda niso pozabili na odsevne jopiče.